Kes? Millal? Kuhu?

Hei-hei!

KES?

Olen 16-aastane pealinna tüdruk Aiki. Veedan 2016/17 õppeaasta vahetusõpilasena Tšiilis.Kooli kõrvalt tegelen võrkpalliga ning vaba aega veedan enamasti sõpradega ringi trippides. Üheks minu suureks kireks spordi kõrvalt on ka kokkamine.

KUHU JA MIKS?

Lähen täna, 26. juulil aastaks vahetusõpilasena Tšiili. Miks Tšiili? Alguse sai see vist umbes 4 aastat tagasi, lugesin kord Liisi Lõo raamatut “Minu Tšiili”, sain sealt palju inspiratsiooni ja mõtlesin, et kohe kindlasti tahan ise midagi samasugust kogeda. Olin tol hetkel veel liiga noor, et ise sammud teise maailma otsa seada, seega ootasin, nüüdseks siis neli aastat ja uurisin vahetusõpilaseks olemise kohta nii mõndagi juurde. Nii nagu kõik teisedki vahetusõpilased või need, kes soovivad hakata vahetusõpilasteks lugesin ka mina blogisid, uurisin ka erinevaid organisatsioone, kuid lõpuks jäin siiski YFU(Youth For Understanding) juurde. Leidsin, et YFUkad on kõige vahvamad inimesed ja, et YFUga on kõik kindel ja minu enda eest enam-vähem ära tehtud. Vahepeal muutusid ka plaanid selle juures, et mis riiki minna, kuid lõppude lõpuks jõudsin ikka ja jälle esimese punkti juurde tagasi.

Tšiili juures lummab mind kõige rohkem see imeline loodus, muidugi hispaania keel ja niivõrd avatud ja pealtnäha väga muretud inimesed. Kõik, mis Tšiiliga seostub tekidab “vabaduse tunde” ehk ma ei suuda uskuda, et kõik on nii sõbalikud ning rõõmsameelsed. Lisaks sellele meeldib mulle hispaaniakeelne muusika, mis paneb iseenesest puusad liikuma ning koheselt tekib selline hea feeling. Köögikultuur on samuti Tšiilis mulle sobiv ja hetkel tundub, et tegin oma parima valiku.

PERE

Hakkan elama linnas nimega Ovalle, mis asub Santiagost u 400 km põhjapool. Mu aias on PALMID!!! Ma teadsin, et see on võimalik, aga nagu meile YFUs öeldi ei ole hea liiga suuri ootusi seada. Maja, kus ma elama hakkan tunub hästi ilus ja mul on oma tuba, mille pere minu jaoks spetsiaalselt disainis. Ootused on kõirged, sest mu hostemale meeldib sisekujundus ja hostõe tuba oli väga kaunis. Peres on mul ema, isa, 3 venda (25, 24 ja 13-aastane) ja minuvanune õde e 16. Vanemad vennad õpivad Santiagos ülikoolis, seega neid igapäevaselt kodus ei ole, kuid väidetavalt käib pere vähemalt 2 korda kuus Santiagos neil külas. Mul on 2 koera, mõlemad on taksid. Kolmas on venna/vendadega pealinnas. Lisaks on väiksemal vennal ja õel, mõlemal üks hamster. Ja meil on kodus koduabiline, kes pidi neile teise ema eest olema.

KOOL

Koolist tean nii palju, et kooli nimi on Colegio Amalia Errazuriz, see on sama kool, kus mu hostõde käib. Hakkan temaga samas klassis käima ning samuti tuleb mu klassi vahetusõpilane Saksamaalt.

LEND

Täna lähen kella 15.25-ks lennujaama ning juba 17.25 tõuseme esimest korda õhku. Lennumarsuut on Tallinn-Helsinki-Paris-Santiago. Santiagosse jõuame kohaliku aja järgi kell 8 hommikul. Lennureisil on mulle seltsiks 3 toredat tüdrukut, kes samuti aasta Tšiilis otsustasid veeta.

 

Järgmine postitus juba Tšiilist 🙂

Seniks head ilma teile Eestisse ja nautige suve!!!

Leave a comment